Heb je vragen? Neem direct vanuit de app contact op met onze Customer Support afdeling, zij helpen je gelijk op weg! Sinds een van de meest recente updates van onze app, is onze klantenservice direct toegankelijk vanuit de app.
Vanuit onze app
Direct vanuit onze app contact opnemen met Customer Support werkt heel eenvoudig. Customer Support kun je vinden onder Account > Customer Support. Om het nog gebruiksvriendelijker te maken, worden verschillende contactmogelijkheden aangeboden voor al jouw vragen:
- E-mail;
- Telefoon (enkel tijdens kantooruren);
- Vragen en antwoorden.
Door op de optie ‘E-mail’ of ‘Telefoon’ te drukken, word je direct doorverwezen naar de desbetreffende contactmogelijkheid. Onder de optie ‘Vragen en antwoorden’ wordt een overzicht geboden van veelgestelde vragen, inclusief antwoorden. Om jou kostbare tijd te besparen, zijn de vragen onderverdeeld in verschillende categorieën. Om het antwoord op jouw vraag zo snel mogelijk te vinden, kun je ook gebruik maken van de zoekfunctie. Jouw vraag staat er niet tussen? Geen reden tot zorg, je kunt jouw vraag direct aan onze Customer Support stellen door op het vakje rechtsboven in het scherm te drukken onder ‘Vragen en antwoorden’. Antwoord van onze Customer Support op vragen die je (eerder) hebt gesteld, kun je vinden onder ‘Mijn support aanvragen’.
Zo makkelijk kan het zijn!